Reklamace
Vyřiďte reklamaci rychle a jednoduše.
Zde najdete jednoduchý návod, jak reklamovat.
Chci reklamovat zboží v záruční lhůtě
Pro případ reklamace zboží, které je v záruční době, budete potřebovat fakturu a záruční list.
Pro reklamaci zboží v záruční době se vždy obracejte na nás, jinak dojde ke ztracení záruky.
- Stačí si nachystat doklady a kontaktovat nás telefonicky nebo nás e-mailem.
- Potom, co s námi reklamaci zkonzultujete je potřeba vyplnit reklamační formulář (ke stažení zde).
- Poté zboží důkladně zabalte a nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, fakturu a záruční list.
Zabalené zboží zašlete dopravcem bez doběrečného na naši adresu.
Máte také možnost donést nám zboží osobně na adresu prodejny Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno-Komárov.
Kontaktní údaje:
Adresa pro doručení zboží:
OK business, s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno-Komárov
Reklamační řád pro případ nejasností najdete zde.