Reklamace

Vyřiďte reklamaci rychle a jednoduše.
Stačí vědět jakým způsobem zboží reklamovat či vrátit.
Chci reklamovat zboží v záruční lhůtě
Pro případ reklamace zboží, které je v záruční době, budete potřebovat fakturu a záruční list.
Pro reklamaci zboží v záruční době se vždy obracejte na nás, jinak dojde ke ztracení záruky.
- Stačí si nachystat doklady a kontaktovat nás telefonicky nebo nás e-mailem.
- Potom, co s námi reklamaci zkonzultujete je potřeba vyplnit reklamační formulář (ke stažení zde).
- Poté zboží důkladně zabalte a nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, fakturu a záruční list.
Zabalené zboží zašlete dopravcem bez doběrečného na naši adresu.
Máte také možnost donést nám zboží osobně na adresu prodejny Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno-Komárov.
Kontaktní údaje:
Adresa pro doručení zboží:
OK business, s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno-Komárov
Reklamační řád pro případ nejasností najdete zde.
Chci vrátit zakoupené zboží
Vrátit zboží neboli odstoupit od kupní smlouvy můžete bez uvedení důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Vrácené zboží musí být bez známek použití. Prodejce je oprávněný při vrácení opotřebeného zboží na odečtení poměrné části z kupní ceny.
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží (ke stažení zde).
- Pokud Vám zboží jen nevyhovuje a chcete ho vyměnit za jiné zboží, vyplňte tuto možnost ve formuláři a my Vás budeme případně kontaktovat pro ujasnění zboží a případné úpravy ceny.
- Zboží důkladně zabalte, nezapomeňte přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží a zašlete nám ho na naši adresu.
Máte také možnost donést nám zboží osobně na adresu prodejny Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno-Komárov.
Kontaktní údaje:
Adresa pro doručení zboží:
OK business, s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno-Komárov
Podmínky pro odstoupení od smlouvy v případě nejasností najdete zde.