0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz

Ušijte si šaty a sukně

Kód: 212-187019

Ušijte si šaty a sukně. Ukážeme Vám jak na šití bez střihových šablon. Díky této knize se toho nemusíte bát.

Číst více
Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Knihy:

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz
Popis

Ušijte si šaty a sukně

Šití bez střihu je také možné a v této knize se dozvíte jak na to. Z vlastnoručně nakreslených kusů látky, např. obdélníků nebo kruhů, se dají snadno ušít nejrůznější šaty, sukně a k tomu i vrchní díly oděvů. Všech 14 modelů, které v této knize najdete si můžete ušít podle vlastních rozměrů. Díky této knize, se do šití bez střihové šablony může pustit i začátečník.

U každého modelu v knize najdete podrobný návod krok za krokem, doplněný o obrázky. V malé škole šití s mnoha fotografiemi získáte nejdůležitější informace o základech měření, stříhání a šití na stroji.

Nakladatelství: Naumann a Göbel
Počet stran: 64
Vazba: vázaná
Rozměry: 12 x 215 x 265
ISBN: 978-3-625-18253-5

Související Alternativní zboží Hodnocení produktu (0) Hodnocení produktu (0)

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí
Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.