0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz

Jehla pro ruční vyšívání Aari (rukojeť + 3 jehly)

Kód: 210-040271

Ruční vyšívací jehla Aari obsahuje dřevěnou rukojeť a 3 jehly různé tloušťky háčku. Jehla je určená pro řetízkovou výšivku a výšivku s korálky či flitry.

Číst více
Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Potřeby pro ruční vyšívání:

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz
Popis

Jehla pro ruční vyšívání Aari (rukojeť + 3 jehly) je tamburová jehla určená pro ruční řetízkovou výšivku a výšivku s korálky či flitry. Tato ruční vyšívací jehla Aari má ostrý hrot, aby hezky prošla látkou a také zpětný háček zahnutý dovnitř, aby se nevyvlékla příze. Jehla Aari obsahuje dřevěnou rukojeť pro pohodlné držení a tři jehly o tloušťce háčku 0,8 mm, 0,9 mm a 1,1 mm. Jehly se do rukojeti upevňují pomocí šroubku.

Specifikace:

  • Sada obsahuje: 1x dřevěná rukojeť + 3x jehla (tloušťky háčků 0,8 mm, 0,9 mm a 1,1 mm)
  • Tloušťka rukojeti: 6 - 8 mm
  • Délka jehly: 3 cm
  • Délka rukojeti: 12 cm
  • Průměr háčku: 0,8; 0,9 ; 1,1 mm
  • Využití pro vyšívání 
Související Hodnocení produktu (0) Hodnocení produktu (0)

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí
Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.