0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz

Šicí stroj Singer Quantum 9985

Kód: 120-230051146

Šicí stroj Singer 9985 Quantum Stylist je nový vysoce moderní šicí stroj s dotykovým displejem a odstřihem nití. Obsahuje 963 druhů stehů vč. 5 typů abeced, 13 typů aut. knoflíkové dírky na 1 krok a horizontální rotační chapač.

Číst více
Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Šicí stroje Singer:

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz
Popis
Šicí stroj Singer Quantum Stylist 9985 je nový nejvyšší model šicího stroje značky Singer. Jedná se o velice moderní elektronický šicí stroj s velkým barevným dotykovým displejem a automatickým odstřihem nitě určený pro šití v domácnosti. Velké množství užitečných elektronických funkcí předurčuje tento šicí stroj pro velmi kreativní šití, patchwork i quilting. Bohaté příslušenství v ceně stroje.

Důležité vlastnosti: Šicí stroj Singer Quantum Stylist 9985 obsahuje 963 druhů stehů vč. 5 typů abeced, overlockových a velké řady dekoračních stehů, 13 typů knoflíkové dírky a horizontální rotační chapač s průhlednou krytkou a volné ramenoAutomatický odstřih obou nití pomocí tlačítka, přehledný dotykový barevný displej s užitečnými informacemi o zvoleném stehu, paměť pro uložení kombinací stehů např. pro vyšívání monogramů a automatické napětí horní nitě.

Hlavní funkce pro šicí stroj Singer 9985 Quantum:

  • 963 druhů stehů vč. overlockových, pružných, patchworkových a velkého množství dekoračních stehů
  • 5 typů abecedy (malá i velká písmena)
  • Barevný dotykový displej zobrazuje steh ve skutečné velikosti, jeho nastavení a vhodnou patku. Umožňuje pohodlné a intuitivní ovládání stroje.
  • Horizontální rotační chapač s průhlednou krytkou
  • Volné rameno
  • Automatický odstřih nitě pomocí tlačítka
  • 13 typů automatické knoflíkové dírky na 1 krok
  • Tlačítko pro zapošití
  • 25 pozic jehly vlevo / vpravo
  • Paměť stroje pro uložení vlastních kombinací stehů
  • Možnost regulace šířky stehu až do 7 mm
  • Možnost regulace délky stehu
  • Tlačítko start/stop pro šití bez pedálu
  • Automatické napětí horní nitě
  • Zrcadlové otočení stehu
  • Polohování jehly nahoře / dole
  • Možnost regulace rychlosti šití přímo na stroji
  • Zabudovaný navlékač jehly
  • Možnost šití dvojjehlou
  • Kontrola optimálního využití síly stroje při šití těžkých materiálů
  • Systém "Snap on/off" rychlá, snadná, jednoduchá výměna patky
  • 2x LED světla Stay-Bright
  • Vestavěná schránka na příslušenství

Rádi byste si porovnali tento šicí stroj s funkcemi ostatních šicích strojů prodávanými na Ráji šití? Využijte náš porovnávač. Najdete ho vpravo nad tímto popisem. Stačí zatrhnout kolonku ,,Porovnat zboží“ u více šicích strojů a zobrazí se Vám přehledná tabulka s porovnáním pro Váš snazší výběr.

Standardní příslušenství pro šicí stroj Singer Quantum Stylist 9985 v ceně:

  • Patka základní (na stroji)
  • Patka pro overlockový steh
  • Patka pro slepý steh
  • Patka zipová
  • Patka pro lemování
  • Patka pro přišívání knoflíků
  • Patka pro saténový steh (vyšívací)
  • Patka průhledná pro rovný steh tzv. patchworková s vodícími čárami
  • Patka pro volné quiltování (látací)
  • Patka kráčející (horního podávání)
  • Patka pro obšívání knoflíkových dírek
  • Patka s otevřenou špičkou
  • Patka pro všívání šňůrek (až 3 provázků)
  • Sada jehel
  • 4x cívka na spodní nit (jedna je ve stroji)
  • Páráček
  • Štěteček
  • Druhý kolík pro špulku s nití
  • Šroubovák
  • Krytka špulky nitě (velká a malá)
  • Vodítko

Užitečné odkazy:

  • Příslušenství vhodné do šicího stroje Singer je možné vybrat v kategorii: Příslušenství Singer šicí stroje.
  • Šicí stroje Singer používají své speciální jehly Singer. Jedná se o univerzální jehly s označením 2020 pro šicí stroje, jehly Singer 2026 na riflovinu a jehly stretch 2045 pro šití pružných látek. Prohlédněte si jejich nabídku: jehly Singer.
  • V sekci galanterie najdete řadu pomůcek, které je možno využít při domácím šití jako např. jehly, nitě, soupravy šití, celá souprava patek, krejčovské nůžky a další.

Technické parametry platné pro šicí stroj Singer Quantum Stylist 9985:

  • Typ stroje: elektronický
  • Příkon motoru: 50 W
  • Hmotnost stroje: 9,1 kg
  • Maximální rychlosti šití: 860 stehů/minuta
  • Nastavitelná délka stehu: do 5 mm
  • Nastavitelná šířka stehu: do 7 mm
  • Vzdálenost mezi jehlou a frémou: 17,5 cm
  • Osvětlení: LED dioda
  • Jehelní systém: 2020, 2045
Parametry

Parametry

Vlastnosti

    Počet stehů
  • 963
  • Knoflíková dírka
  • automatická
  • Typ stroje
  • elektronický
  • Počet jehel
  • 1
  • Typ chapače
  • rotační
  • Volné rameno
  • ano
  • Abeceda
  • ano
  • Displej
  • ano
  • Automatický navlékač jehly
  • ano
  • Tlačítko START/STOP
  • ano
  • Regulace rychlosti šití na stroji
  • ano
  • Polohování jehly nahoře/dole
  • ano
  • Funkce automatického zapošití
  • ano
  • Automatický odstřih nití
  • ano
  • Kryt stroje
  • měkký
  • Osvětlení
  • led
  • Plynule nastavitelná délka stehu
  • do 5 mm
  • Přídavný stolek
  • ne
  • Rychlost šití
  • 860 stehů/min
  • Jehelní systém
  • 2020, 2045
  • Overlockový steh
  • ano
  • Počet knoflíkových dírek
  • 13
  • Tlačítko přímé volby
  • ne
  • Nastavení pozice jehly u rovného stehu
  • nastavitelná
  • Šití dvojjehlou
  • ano
  • Horní podávání látky
  • ne
  • Paměť
  • ano
  • Kolenní páka
  • ne
  • Počet patek v ceně stroje
  • 13
  • Hmotnost stroje
  • 9,1 kg
  • Regulace přítlaku patky
  • ne
  • Plynule nastavitelná šířka stehu
  • do 7 mm
  • Příkon motoru
  • 50 W
  • Rozměry stroje (h x v x d)
  • 210 x 310 x 440 mm
  • Vzdálenost od jehly doprava
  • 17,5 cm
Související Alternativní zboží Hodnocení produktu (0) Hodnocení produktu (0)

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí
Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.