CO DĚLAT KDYŽ...
CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ
- Pro reklamaci zboží, který jste u nás zakoupili a je v záruční době, je nezbytné doložit fakturu a záruční list, pokud byl vydán.
- Bez těchto dokladů nelze výrobek na reklamaci přijmout. Z kapacitních důvodů nelze dohledávat nákup ve fakturačním systému.
- V záruční době je nezbytné se obrátit s reklamací či opravou na prodejce, jinak dochází ke ztrátě záruky.
- Reklamační řád najdete na tomto odkazu.
- Doporučujeme nejprve provést údržbu dle návodu na obsluhu a projít v poradně články Řešení problémů.
- Pokud problém přetrvává, doporučujeme řešit závadu konzultací telefonicky +420 601 122 800 nebo emailem obchod@raj-siti.cz.
- Vždy hlaste nejprve číslo faktury, datum nákupu, značku stroje, přesný typ stroje, popis závady a zda máte originální krabici s polystyreny.
- Reklamační protokol najdete na tomto odkazu (pro stáhnutí formuláře využijte prohlížeč Microsoft Edge nebo FireFox).
CHCI ODSTOUPIT OD SMLOUVY
- Odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku lze bez uvedení důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
- Podmínky pro odstoupení od smlouvy naleznete na tomto odkazu obchodní podmínky článek 10.
- Doporučujeme vyplnit Formulář pro odstoupení od smlouvy a vložit jej do zásilky s vraceným zbožím.
- Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete na tomto odkazu (pro stáhnutí využijte prohlížeč Microsoft Edge nebo FireFox).
- Ve formuláři můžete mj. případně zvolit požadavek na výměnu za jiné zboží.
CHCI POZÁRUČNÍ OPRAVU NEBO ÚDRŽBU
- Na opravu a seřízení a údržbu šicí stroje jsou přijímány stroje, které byly zakoupeny na Ráji šití.
- Je nezbytné se prokázat fakturou či objednávkou. Z kapacitních důvodů nelze dohledávat nákup ve fakturačním systému.
- Doporučujeme nejprve provést údržbu dle návodu na obsluhu a projít v poradně články Řešení problémů.
- Pokud problém přetrvává, doporučujeme řešit závadu konzultací telefonicky +420 601 122 800 nebo emailem obchod@raj-siti.cz.
- Vždy hlaste nejprve číslo faktury, datum nákupu, značku stroje, přesný typ stroje, popis závady a zda máte originální krabici s polystyreny.
- Formulář Zakázkového listu na opravu najdete na tomto odkazu (pro stáhnutí využijte prohlížeč Microsoft Edge, nebo FireFox).
- Aktuálně nepřijímáme do opravy stroje, které nebyly zakoupeny u naší společnosti.
CHCI ODESLAT ZBOŽÍ DO RÁJE ŠITÍ
- Pokud jste již závadu s námi zkonzultovali nebo jste si závadou jistí,
- Zabalte důkladně zboží pro bezpečný transport,
- Vyplňte příslušný formulář, jenž je uveden výše dle druhu požadované služby a spolu s
- Fakturou (přišla Vám emailem nebo byla vydána na provozovně při osobním odběru)
- Zašlete dopravcem bez doběrečného na adresu sídla společnosti:
OK business, s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno-Komárov
(pro novou modelovou řadu)
OK business, s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno-Komárov
Telefon: +420 601 122 800
E-mail: obchod@raj-siti.cz
Reklamace a opravy všech ostatních značek rovněž vyřizujeme, ale doporučujeme telefonicky či emailem konzultovat, na jakou adresu má být stroj podle typu a závady nasměrován.