Červnové akce - Lucznik

01.06.2017
Akce značky Lucznik pro měsíc červen 2017. Jak jde vidět, tak teplem padají i ceny!

A je to tu! V červnu přichází jedna z nejznámějších tradičních značek šicích strojů na trhu se svou akční nabídkou! Podívejte se co si pro Vás Lucznik připravil...


Z NEJZAJÍMAVĚŠÍCH AKCÍ UVÁDÍME:       
AKCE JSOU PLATNÉ DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB!

 

Šicí stroj Lucznik 510 Anna

Šicí stroj Lucznik 510 Anna
Šicí stroj Lucznik 510 Anna je kvalitní šicí stroj s kovovou vnitřní kostrou určený pro občasné domácí šití. Šicí stroje Lucznik 510 Anna nabízí svým uživatelům 15 šicích programů, kyvný CB chapač, 4-krokovou knoflíkovou dírku, volné rameno pro šití rukávů a nohavic a další užitečné funkce. Díky jednoduché obsluze je stroj vhodný jak pro začínající uživatele tak i pro ty, kteří šijí běžně.
Tento stroj můžete mít za akční cenu 2.590,- Kč + k němu obdržíte DÁREK sadu 10 nití PES 120 v hodnotě 50,- Kč ZDARMA!
Sada 10 nití PES Sponit
 


 

Šicí stroj Lucznik 910 Karina

Šicí stroj Lucznik 910 Karina
Šicí stroje Lucznik Karina jsou vybaveny 22 programy, kyvným CB chapačem, 4-krokovou knoflíkovou dírkou, volným ramenem pro šití nohavic a rukávů, overlockovými stehy a mají kovové součástky v šicím mechanismu, kostra je taktéž kovová. Velký robusní stroj.
Tento stroj můžete mít za cenu 2.999,- Kč + k němu obdržíte DÁREK overlockovou patku Lucznik v hodnotě 99,- Kč zdarma!
Overlocková patka Lucznik

 

Šicí stroj Lucznik 555 Laura

Šicí stroj Lucznik 555 Laura

Šicí stroje Lucznik Laura jsou šicí stroje vybavené 36-ti šicími programy, kovovými částmi, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, 4 overlockovými stehy a úsporným LED osvětlením, 4-krokovou knoflíkovou dírkou. Stroj má i plynule regulovatelnou šířku stehu a přítlak patky.
U stroje došlo k výraznému snížení cena na 3.490,- Kč + navíc obdržíte DÁREK overlockovou patku Lucznik v hodnotě 99,- Kč zdarma!

Overlocková patka Lucznik


 

Šicí stroj Lucznik 2005 Amelia II

Šicí stroj Lucznik 2005 Amelia II

Aktuálně nejoblíbenější a nejprodávanější stroj nejen od značky Lucznik, ale i na shopu!
Šicí stroje Lucznik Amelia II jsou šicí stroje vybavené 36-ti šicími programy, kovovými částmi, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, 4 overlockovými stehy, 4-krokovou knoflíkovou dírkou. Stroj má aut. navlékač jehly, plynule nastavitelnou délku i šířku stehu, regulaci přítlaku patky. Za cenu stroje obdržíte celkem 20 cívek a 14 patek!!!
Tento stroj můžete mít za cenu 4.990,- Kč + k němu obdržíte DÁREK sadu 10 ks patek + sadu šití = celkem v hodnotě 1.280,- Kč zdarma!

Šicí souprava k šicímu stroji Lucznik 2005 Amelia IISada 10 ks patek Lucznik



NOVINKA - Šicí stroj Lucznik Dorota

Šicí stroj Lucznik Dorota

Moderní šicí stroj s automatickou knoflíkovou dírku za bezkonkurenční cenu!
Šicí stroje Lucznik Dorota jsou vybavené 23-mi šicími programy, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, overlockovými stehy, aut. navlékačem jehly, automatickým obšíváním knoflíkové dírky a kvalitním osvětlením.
Tento stroj nyní můžete mít za akční cenu 4.990,- Kč!



 

NOVINKA - Šicí stroj Lucznik Tereza

Šicí stroj Lucznik Tereza


Moderní šicí stroj s automatickou knoflíkovou dírku za bezkonkurenční cenu!
jsou šicí stroje vybavené 34-mi šicími programy, velkým poměrem kovových součástek, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, overlockovými stehy, aut. navlékačem jehly, plynulým nastavením i šířky stehu, automatickým obšíváním knoflíkové dírky a kvalitním osvětlením.
Tento stroj má skvělou akční cenu 5.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK overlockovou patku Lucznik v hodnotě 99,- Kč zdarma!
Overlocková patka - Lucznik

 
 
Elektronický šicí stroj Lucznik za skvělou cenu pod 10 tis. Kč!
Šicí stroje Lucznik 2080 Martina jsou vybavené 99 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 7 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem.
Stroj má 70 W příkon motoru!
U stroje došlo k výrazné slevě! Tento elektronický stroj stojí nyní pouze 9.490,- Kč!

 

 

Šicí stroj Lucznik 2090 Patricia
 

Elektronický šicí stroj Lucznik za skvělou cenu pod 10 tis. Kč!
Šicí stroje Lucznik 2090 Patricia jsou vybavené 210 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 9 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem. Stroj má větší přehledný displej. Stroj má 70 W příkon motoru!
Tento stroj nyní můžete zakoupit za akční cenu 9.990,- Kč!


Šicí stroj Lucznik 2060 Helena

Šicí stroj Lucznik 2060 Helena

Robustní silný elektronický stroj s odstřihem a 70 W příkonem motoru!
Šicí stroje Lucznik 2060 Helena jsou vybavené 310 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 10 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem. Tlačítko start stop, polohování jehly, automatický odstřih a řadu dalších funkcí využijí jak běžné švadleny, tak milovnice patchworku a dalšího kreativního šití.
Silný kvalitní stroj s odstřihem pouze za 10.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK přídavný stolek v hodnotě 690,- Kč ZDARMA!
Stolek pro rozšíření pracovní plochy pro Lucznik 2060 Helena

 

Overlock Lucznik 620 D
Overlock Lucznik 620 D


Overlock Lucznik 620 D - II. jakost je 3 a 4-nitný 2-jehlový overlock s diferenciálním transportem, volným ramenem a dalšími důležitými funkcemi pro šití v každé domácnosti. Overlocky Lucznik 620 D jsou vhodné pro šití většiny běžných typů tkanin a úpletů. II. jakost se vztahuje pouze na povrchové vady. Stroje jsou plně funkční a vztahuje se na ně obvyklá záruka.
Tento stroj nyní můžete mít za akční cenu 3.990,- Kč!


 

Overlock Lucznik 720 D-4

Overlock Lucznik 720 D-4
Overlock Lucznik 720 D-4 je 2, 3 a 4-nitný 2-jehlový overlock s diferenciálním transportem, volným ramenem a dalšími důležitými funkcemi vhodnými pro každou domácnost. Overlocky 720 D-4 jsou univerzální overlocky pro šití většiny typů úpletů a tkanin od lehkých po středně těžké.
Tento stroj můžete mít za cenu 6.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK patku na slepý steh v hodnotě 490,- Kč ZDARMA!
 

Coverlock 820 D - D3

Coverlock Lucznik 820 D - D3

Chcete nejlevnější coverlock na trhu? Zde je.
Coverlock Lucznik 820 D - D3
je 3-nitný 2-jehlový coverlock určený pro domácí použití. Jedná se o jednoduchý a cenově dostupný coverlock pro domácnost! Tento coverlock vytváří profesionální zakončení spodem krycím neboli prádlovým stehem.
Tento coverlock má nejnižší cenu na trhu 6.990,- Kč + k němu obdržíte DÁREK 3 overlockové nitě o návinu 5000m v bílé barvě ZDARMA!

Žehlící lis Lucznik DFSP - 810

Žehlící lis Lucznik DFSP-810
Žehlicí lis Lucznik DFSP-810 umožňuje snadné a rychlé žehlení na sucho i při použití páry. Žehlicí plocha žehlícího lisu je 7x větší než u běžné žehličky. Žehlící lis výrazně ušetří váš čas. Žehlící lis je navíc zabalen pro přepravu tak, že Vám jej snadno a bezpečně doručíme a ZADARMO až do domu!
Tento žehlící lis je za akční cenu 5.890,- Kč + k němu obdržíte DÁREK náhradní teflonový potah v hodnotě 300,- Kč ZDARMA!

 

Žehlící lis Lucznik DFSP - 810 vč. stojanu

Žehlící lis Lucznik DFSP-810 vč. stojanu
Žehlicí lis Lucznik DFSP-810 vč. stojanu umožňuje snadné a rychlé žehlení na sucho i při použití páry. Žehlicí plocha žehlícího lisu je 7x větší než u běžné žehličky. Žehlící lis výrazně ušetří váš čas. Žehlící lis je navíc zabalen pro přepravu tak, že Vám jej snadno a bezpečně doručíme a ZADARMO až do domu!
Tento žehlící lis můžete mít za cenu 6.790,- Kč + k němu obdržíte DÁREK náhradní teflonový potah v hodnotě 300,- Kč ZDARMA!