Časté dotazy (Kopie)
Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?
Ano, na Slovensko posíláme objednávky přes společnost Zásilkovna. Vybírat si můžete buď doručení na výdejní místo nebo přímo na Vaši adresu.
Do dalších států využíváme většinou lokální dopravce vybraného státu. Cílový stát si vyberete v košíku, ceny dopravy pro jednotlivé státy jsou různé, a ihned po výběru státu je uvidíte.
Jaký je stav mé objednávky?
Stav své objednávky jednoduše zkontrolujete ve svém online účtu Jatagan. Pokud je objednávka ve stavu přijata, znamená to, že jsme Vaši objednávku obdrželi a začínáme na ní pracovat. Jakmile bude objednávka kompletní, přijde Vám email s informací o odeslání případně možnosti vyzvednutí.
Je zboží dostupné?
Dostupnost zboží je u každého produktu na webu uvedena online a pravidelně se aktualizuje. Každý produkt i jeho varianta má svou vlastní skladovou zásobu. Zvolením požadovaného produktu nebo jeho varianty se Vám ukáže aktuální stav.
Zboží je skladem - zboží máme u nás na skladě a je možné ho objednat a my ho odešleme ihned.
Dodáváme do X dnů - zboží je skladem u dodavatele a odesílat ho budeme ihned poté, co ho naskladníme. Většinou za počet dní uvedený v popisu.
Není skladem - položka je momentálně vyprodána, ale není vyřazena z nabídky. U této možnosti si můžete aktivovat hlídání pomocí tzv. hlídacího psa. Jakmile bude zboží opět skladem, budeme Vás informovat na Vámi zadaný email.
Prodej ukončen - zboží již není v nabídce našeho e-shopu. O jeho dostupnosti Vás budeme informovat na emailu shop@jatagan.eu popřípadě na telefonu 777 / 27 67 67
Jeden kus z objednávky není skladem. Co to znamená?
Není se čeho obávat! Může se stát, že některou z položek, které jste objednali, nemáme aktuálně skladem (případně jste objednali více kusů jedné položky). To však nevadí. Produkt objednáme u dodavatele a Vás budeme kontaktovat. Výsledkem je pouze pozdržení doručovací doby o několik dní.
V případě, kdy není zboží skladem u nás ani u dodavatele, Vás budeme samozřejmě informovat.
Kdy mohu očekávat dodání zásilky?
Pokud je vše z Vaší objednávky skladem, objednávka se expeduje tentýž nebo následující den (záleží na čase, kdy jste objednávku vytvořili a na zvoleném způsobu dopravy). Doba dodání se pohybuje mezi 2 až 5 pracovními dny.
Lze zakoupené zboží vyměnit?
Jistě že ano! Zakoupené zboží máte možnost vyměnit do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu. Pro případné upřesnění výměny nás prosím kontaktujte na emailu shop@jatagan.eu popřípadě na telefonu 777 / 27 67 67
Je možné zboží vrátit?
Jistě že ano! Zakoupené zboží máte možnost vrátit do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu .
Pokud jste registrovaný zákazník, naleznete ve svém účtu záložku vrácení zboží. Zde vyplníte online formulář pro vrácení zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud proběhl nákup bez registrace, klikněte na tento odkaz. Zde vyplníte online formulář pro vrácení zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud nechcete využít službu zpětného zaslání přes Zásilkovnu, zašlete zboží na naši adresu.
P.M.P. Company s.r.o.
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud jste registrovaný zákazník, naleznete ve svém účtu záložku reklamace. Zde vyplníte online formulář pro reklamaci zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud proběhl nákup bez registrace, klikněte na tento odkaz. Zde vyplníte online formulář pro reklamaci zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud nechcete využít službu zpětného zaslání přes Zásilkovnu, zašlete zboží na naši adresu.
P.M.P. Company s.r.o.
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit buď telefonicky na 777 / 27 67 67 nebo e-mailem na shop@jatagan.eu . Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.
V jakém stavu je má reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Pokud se blíží konec reklamace a nedostali jste žádnou zpětnou vazbu, lze si o informaci napsat na shop@jatagan.eu
Potřebuji pomoci s výběrem.
Nevíte si rady a potřebujete poradit? Nejjednodušším a nejlepším způsobem je kontaktovat naši zákaznickou linku 777 / 27 67 67, která Vám je k dispozici od 7:00 do 15:00 .
Chci si zboží prohlédnout přímo na prodejně. Je to možné?
Ano, je to možné! Sice nemáme kamennou prodejnu, ale doporučenou možností je vytvořit si objednávku na e-shopu, zvolit jako dopravu osobní odběr. V takovém případě veškeré zboží, co máte v objednávce, budete mít pohromadě připravené u nás na výdejním místě ve Starých Bukách, a při osobním odběru si jej budete moci prohlédnout, popřípadě vybrat z více kusů ten, který se Vám bude nejvíce líbit.
Kdy dostanu body za svůj nákup?
Bonusové body za Vaše nákupy budou připsány na Váš účet za 14 dní po vyřízení objednávky. To je, když objednávka opustí náš sklad. Na uplatnění bonusových bodů na Váš další nákup máte lhůtu 1 rok. Po uplynutí této doby body propadnou a nebude je možné využít.