Heureka: 100 % zákazníků doporučuje Ráj šití.cz svým známým!

0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz

Burda Easy speciál 7/2022 - jednoduché střihy

Kód: 212-22_954072

Populární magazín pro všechny švadleny, Burda, je nově na skladu Ráje šití. Nový speciál zaměřený na jednoduché modely je připravovaný zejména pro začátečníky a najdete v něm modely pro léto 2022.

Číst více
Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Časopisy Burda:

Potřebujete
poradit?

Zavolejte nám

725 505 344

(Po–Čt: 9–17, Pá: 9–15)

nebo napište.

obchod@raj-siti.cz
Popis

Burda je časopis o módě, který obsahuje oděvní střihy, trendy nápady a návody na moderní oděvy, které si může každý ušít doma. Je ideální pro naprosté začátečníky, kteří se chtějí naučit šít, i pro zkušené pokročilé. Hledáte-li inspiraci, čtení o módě nebo přejete-li si jednoduchý, jasný a prověřený střih na sukni, šaty, halenku a mnoho dalšího, najdete to v Burdě. Střihy Burda jsou pojem. Jsou to střihy, které prostě sedí a ušití zvládne každá švadlenka.

Burda Easy speciál 7/2022 - svěží vítr pro Váš šatník

Šití je víc než pouhý koníček. Jde o úžasný způsob, jak se realizovat, probudit v sobě kreativitu a zdůraznit individuální vkus či postoj. Burda Easy představuje skvělý odrazový můstek pro začínající švadlenky, ale nezklame ani ty ostřílené. Nadčasové, na první pohled nekomplikované střihy lze totiž brát jako čisté plátno. Zapojte tedy svou fantazii a dozdobte si je dle vlastních preferencí. Budete se oblékat originálně i se přitom báječně pobavíte.

NA VLNĚ ŠTĚSTÍ Lichotivá trička se třemi délkami rukávů báječně tvarují figuru.

LET’S HANG OUT Vyberete si mini, midi, vzorované či jednobarevné šaty?

SMYSL PRO STYL Kabátky jako skvělá varianta pro letní večery

ALL IN… ONE! Overaly coby univerzál z froté, popelínu či mušelínu

HOT COUTURE Halenky s výstřihem à la Carmen

ČÁRY MÁRY Jak si poradit s rýšky?

STYLING Stejné šaty, různé příležitosti

SWEET CANDY Taška s rýšky – spolehlivý partner na nákupy, do práce, ale také na pláž

ŽHAVÉ LÉTO Doplňky pro pohodové prázdniny

STYLING Halenka pokaždé jinak

PŘEDPLATNÉ Zvýhodněná nabídka

LEXIKON ŠITÍ Jak se správně změřit, připravit látku, pracovat se střihem a další užitečné rady

PRAKTICKÉ INFORMACE Slovníček ke střihové příloze a tiráž

Související Hodnocení produktu (0) Hodnocení produktu (0)

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

Hodnocení produktu

Žádné hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí
Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.