Brother patky originální

Patka prošívací(patchwork)je originální patka Brother určena pro prošívání a sešívání u techniky patchworku v případech potřeby přesných vzdáleností švů 6,4 mm (1/4 palce) či 3,2 mm (1/8 palce). Vhodné pro všechny domácí šicí stroje Brother.

190 s DPH

ks

Do tří dnů
Distanční vedení je originální příslušenství Brother. Distanční vedení slouží pro usnadnění techniky prošívání. Distanční vedení je určeno pro šicí stroje Brother.

198 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka overlocková je originální patka Brother, která slouží pro začištění okraje látky libovolným obnitkovacím stehem, aby se netřepil. Patka je určena zvláště pro šicí stroje Brother s šířkou stehu do 5 mm, jak s rotačním, tak s kyvným chapačem.

206 s DPH

ks

Do tří dnů
Průhledná patka je originální patka Brother. Poskytuje optimální přehled zejména při šití vrchních ozdobných švů na líci látky a hodí se i pro patchwork. Patka je určená pro šicí stroje Brother s rotačním chapačem a šířkou stehu do 7 mm.

210 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka pro slepý steh je originální patka Brother, která umožňuje lepší vedení látky při šití slepým stehem. Patku je možné použít pro šicí stroje Brother s kyvným chapačem (CB) a šířkou stehu až 5 mm.

211 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka pro našívání tkanic je originální patka Brother, která umožňuje perfektní našití až 3 textilních tkanic či ozdobných stužek. Tento typ patky je vhodný pro šicí stroje Brother s horizontálním chapačem a šířkou stehu až 7 mm.

219 s DPH

ks

Do tří dnů
Šicí patka pro tkanice je originální patka Brother. Vhodné pro našívání až tří textilních tkanic či stužek k okrajům manžet, límců a dalších částí oděvu. Patka je určena pro šicí stroje Brother.

221 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka pro našívání perel značky Brother je originální příslušenství pro šicí stroje Brother řady BC, CS, NX a INNOV.

234 s DPH

ks

Do tří dnů
Šicí patka s pravítkem je originální patka Brother určená pro šití podél okraje látky. Měřítko na pravítku usnadňuje dodržení fixní vzdálenosti mezi švem a krajem látky. Patka je vhodná pro šicí stroje s horizontálním chapačem.

239 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka zipová - stavitelná je originální patka Brother, která slouží pro snadné všívání zipů a paspulek a umožňuje seřízení jehly tak, aby šila u pravého či levého okraje patky. Patka je určena pro šicí stroje Brother.

239 s DPH

ks

Do tří dnů
Patka sámková F 037 N 5 mm - 5 sámků je originální příslušenství pro šicí stroje Brother. Vhodné pro domácí šicí stroje Brother s šířkou stehu do 5 mm.

244 s DPH

ks

Do tří dnů
F 019 N Patka pro tkanice (5 otvorů) je originální příslušenství určené pro šicí stroje Brother. Lze s ní ozdobit okraje manžet, límců nebo jiných částí oděvu našitím až 5 textilních tkanic nebo stužek.

245 s DPH

ks

Do tří dnů
V této kategorii naleznete originální příslušenství Brother. Určené pro šicí stroje této značky. Široká nabídka patek, přídavných stolků, sad pro quiltování, vodiče švů, cívky a další příslušenství.