0
0,- 

Šicí stroje - Poradna

09.05.2016

Šicí stroje, overlocky - Jak na to?

Jak na problémy? Doporučujeme nahlédnout do vytvořené části našeho webu Ráj šití "Poradna", kde najdete řadu článků, přehledů a užitečných informací o šicích strojích, overlocích, značkách strojů, šití atd. Najdete zde odpovědi na Vaše dotazy nejen na šicí stroje.

Poradna pro šicí stroje a overlocky - Šicí-stroj.cz

V poradně najdete informace týkající se přehledu technických parametrů pro šicí stroje Lucznik, jejich rozdělení atd. V části Šicí stroje naleznete přehled jehel, nití a látek a návod jak "sladit" šití. Rady v sekci Šicí stroje - řešení závad a základních problémů. Popisy a informace o značkách šicích strojů, dostupné informace pro Šicí stroje Bernina, Brother, Janome, Lucznik, Zetina. 

Rady i pro overlocky

Rady můžete shánět dále v sekci Overlocky. Pro overlocky nabízíme přehled jehel, látek a nití,  základní řešení závad u overlocků. Počítáme s uvěřejňováním dalších návodů a rad pro vaše hobby a pro všechny zájemce o šicí techniku a šití samotné. Samozřejmě je možno položit dotaz formou mailu na info@raj-siti.cz. Více: Poradna - Šicí stroje