0
0,- 

Ruční práce a zvláštní techniky šití

21.01.2010

Je šicí stroj dobrý, ale...? Hledejte inspiraci.

Ruční práce a zvláštní techniky šití se v minulosti těšily velké oblibě. Díky mnoha technikám se totiž dají vytvořit úžasné věci, které mohou ozdobit šatník, domácnost (např. ozdoby na stůl), pokojíček a nebo prostě jenom panenku. Takové techniky jako je patchwork, quilt, origami, scoubidou, háčkování, pletení a řada dalších jsou dnes velmi rozšířené a oblíbené, doslova zažívají svoji renesanci. Díky našemu článku se s nimi můžete lépe seznámit.

Dobré nápady pro šicí stroje? To jsou ruční práce a různé techniky šití.

Ruční práce a různé techniky šití měly své místo v českých domácnostech prakticky vždy. Přestože řada z nich nebyla známa, ženy a dívky rády vytvářely ozdobné věci novými technikami. To, co se jim podařilo vyrobit, mělo originální vzhled a často to bylo veselé a pestré. Ruční práce však nesloužily pouze pro výrobu doplňků a ozdob, ale často měly i praktický význam. O těch technikách, které vedle ozdobného významu měly i svůj přínosný význam, se můžete dočíst v kategorii Vyšívací stroje naší poradny Šicí-stroj.cz.

Zde naleznete články, které blíže popisují quilt a patchwork. Patchwork jako starobylá technika nyní prochází svojí renesancí.

Další techniky šití - inspirace pro šicí stroje

O dalších technikách, jako je malování a zdobení kamínku, origami, scoubidou, háčkování, pletení a další, se dočtete v knihách, které na našem internetovém obchodě prodáváme v kategorii Knihy hobby. V těchto knihách naleznete mnoho zajímavých tipů a nápadů, které můžete například uplatnit při výzdobě vlastní domácnosti.

Ponořte se do zkoumání těchto úžasných technik. Pokud je vyzkoušíte i v praxi, určitě nebudete litovat.