0
0,- 

Oděvní střihy – jak je použít, upravit a navrhnout

212-3262Kód:
již se neprodává Dostupnost:
24 měsícůZáruka:
272,-  Cena bez DPH:
299,-  Cena s DPH:
zahrnuty v ceně Recyklační poplatky:

Oděvní střihy – jak je použít, upravit a navrhnout

Oděvní střihy – jak je použít, upravit a navrhnout je velice praktická kniha, která Vám pomůže nejen v začátcích šití vlastních oděvů.

Šít si oděvy je zábavné, módní a úsporné. Jak ale najít střih, který vám dobře padne? A jak ho upravit, pokud nesedí? Tato kniha vám ukáže jak pracovat se střihy – od výběru správné velikosti přes porozumění různým značkám až po vytvoření oděvu, který se bude dát nosit. V knize najdete i průvodce základními šicími technikami, například jak vsadit rukáv, jak všít zdrhovadlo, jak přišít knoflík a vyhotovit knoflíkovou dírku, jak ušít šev a jak ho zakončit. Naučíte se, jak změnit tvar, délku a detaily, aby oblečení vyhovovalo tvaru vaší postavy, vašemu vkusu a stylu. Umožní vám získat potřebné dovednosti, abyste si mohla ze zakoupeného střihu ušít vlastní oděv. Naučí vás také, jak takový střih upravit, a dokonce i jak navrhnout vlastní střihovou modelaci s použitím základních střihů, jež jsou součástí knihy.

Počet stran: 144,
Rozměry: 215 x 255 mm
ISBN: 978-80-256-1047-3