0
0,- 

Červnové akce - Lucznik

29.06.2017
Akce značky Lucznik pro měsíc červen 2017. Jak jde vidět, tak teplem padají i ceny!

A je to tu! V červnu přichází jedna z nejznámějších tradičních značek šicích strojů na trhu se svou akční nabídkou! Podívejte se co si pro Vás Lucznik připravil...

Z NEJZAJÍMAVĚŠÍCH AKCÍ UVÁDÍME:       
AKCE JSOU PLATNÉ DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB!

Šicí stroj Lucznik 510 Anna

Šicí stroj Lucznik 510 Anna
Šicí stroj Lucznik 510 Anna je kvalitní šicí stroj s kovovou vnitřní kostrou určený pro občasné domácí šití. Šicí stroje Lucznik 510 Anna nabízí svým uživatelům 15 šicích programů, kyvný CB chapač, 4-krokovou knoflíkovou dírku, volné rameno pro šití rukávů a nohavic a další užitečné funkce. Díky jednoduché obsluze je stroj vhodný jak pro začínající uživatele tak i pro ty, kteří šijí běžně.
Tento stroj můžete mít za akční cenu 2.590,- Kč + k němu obdržíte DÁREK sadu 10 nití PES 120 v hodnotě 50,- Kč ZDARMA!
Sada 10 nití PES Sponit

Šicí stroj Lucznik 910 Karina

Šicí stroj Lucznik 910 Karina
Šicí stroje Lucznik Karina jsou vybaveny 22 programy, kyvným CB chapačem, 4-krokovou knoflíkovou dírkou, volným ramenem pro šití nohavic a rukávů, overlockovými stehy a mají kovové součástky v šicím mechanismu, kostra je taktéž kovová. Velký robusní stroj.
Tento stroj můžete mít za cenu 2.999,- Kč + k němu obdržíte DÁREK overlockovou patku Lucznik v hodnotě 99,- Kč zdarma!
Overlocková patka Lucznik

Šicí stroj Lucznik 2005 Amelia II

Šicí stroj Lucznik 2005 Amelia II

Aktuálně nejoblíbenější a nejprodávanější stroj nejen od značky Lucznik, ale i na shopu!
Šicí stroje Lucznik
Amelia II jsou šicí stroje vybavené 36-ti šicími programy, kovovými částmi, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, 4 overlockovými stehy, 4-krokovou knoflíkovou dírkou. Stroj má aut. navlékač jehly, plynule nastavitelnou délku i šířku stehu, regulaci přítlaku patky. Za cenu stroje obdržíte celkem 20 cívek a 14 patek!!!
Tento stroj můžete mít za cenu 4.990,- Kč + k němu obdržíte DÁREK sadu 10 ks patek + sadu šití = celkem v hodnotě 1.280,- Kč zdarma!

Šicí souprava k šicímu stroji Lucznik 2005 Amelia IISada 10 ks patek Lucznik

NOVINKA - Šicí stroj Lucznik Dorota

Šicí stroj Lucznik Dorota

Moderní šicí stroj s automatickou knoflíkovou dírku za bezkonkurenční cenu!
Šicí stroje Lucznik Dorota jsou vybavené 23-mi šicími programy, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, overlockovými stehy, aut. navlékačem jehly, automatickým obšíváním knoflíkové dírky a kvalitním osvětlením.
Tento stroj nyní můžete mít za akční cenu 4.990,- Kč!

NOVINKA - Šicí stroj Lucznik Tereza

Šicí stroj Lucznik Tereza

Moderní šicí stroj s automatickou knoflíkovou dírku za bezkonkurenční cenu!
jsou šicí stroje vybavené 34-mi šicími programy, velkým poměrem kovových součástek, celokovovým kyvným CB chapačem, volným ramenem pro šití manžet, rukávů a nohavic, overlockovými stehy, aut. navlékačem jehly, plynulým nastavením i šířky stehu, automatickým obšíváním knoflíkové dírky a kvalitním osvětlením.
Tento stroj má skvělou akční cenu 5.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK overlockovou patku Lucznik v hodnotě 99,- Kč zdarma!
Overlocková patka - Lucznik

Elektronický šicí stroj Lucznik za skvělou cenu pod 10 tis. Kč!
Šicí stroje Lucznik 2080 Martina jsou vybavené 99 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 7 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem.
Stroj má 70 W příkon motoru!
U stroje došlo k výrazné slevě! Tento elektronický stroj stojí nyní pouze 9.490,- Kč!

NOVINKA - Šicí stroj Lucznik 2090 Patricia

Šicí stroj Lucznik 2090 Patricia

Elektronický šicí stroj Lucznik za skvělou cenu pod 10 tis. Kč!
Šicí stroje Lucznik 2090 Patricia jsou vybavené 210 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 9 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem. Stroj má větší přehledný displej. Stroj má 70 W příkon motoru!
Tento stroj nyní můžete zakoupit za akční cenu 9.990,- Kč!   AKCE UKONČENA

Šicí stroj Lucznik 2060 Helena

Šicí stroj Lucznik 2060 Helena

Robustní silný elektronický stroj s odstřihem a 70 W příkonem motoru!
Šicí stroje Lucznik 2060 Helena jsou vybavené 310 šicími programy vč. 2 typů abecedy a některých znaků, overlockových a dekorativních stehů, horizontálním rotačním chapačem, 10 typy automatické knoflíkové dírky a volným ramenem. Tlačítko start stop, polohování jehly, automatický odstřih a řadu dalších funkcí využijí jak běžné švadleny, tak milovnice patchworku a dalšího kreativního šití.
Silný kvalitní stroj s odstřihem pouze za 10.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK
přídavný stolek v hodnotě 690,- Kč ZDARMA!
Stolek pro rozšíření pracovní plochy pro Lucznik 2060 Helena

Overlock Lucznik 620 D
Overlock Lucznik 620 D

Overlock Lucznik 620 D - II. jakost je 3 a 4-nitný 2-jehlový overlock s diferenciálním transportem, volným ramenem a dalšími důležitými funkcemi pro šití v každé domácnosti. Overlocky Lucznik 620 D jsou vhodné pro šití většiny běžných typů tkanin a úpletů. II. jakost se vztahuje pouze na povrchové vady. Stroje jsou plně funkční a vztahuje se na ně obvyklá záruka.
Tento stroj nyní můžete mít za akční cenu 3.990,- Kč!

Overlock Lucznik 720 D-4

Overlock Lucznik 720 D-4
Overlock Lucznik 720 D-4 je 2, 3 a 4-nitný 2-jehlový overlock s diferenciálním transportem, volným ramenem a dalšími důležitými funkcemi vhodnými pro každou domácnost. Overlocky 720 D-4 jsou univerzální overlocky pro šití většiny typů úpletů a tkanin od lehkých po středně těžké.
Tento stroj můžete mít za cenu 6.490,- Kč + k němu obdržíte DÁREK patku na slepý steh v hodnotě 490,- Kč ZDARMA!

Coverlock 820 D - D3

Coverlock Lucznik 820 D - D3

Chcete nejlevnější coverlock na trhu? Zde je.
Coverlock Lucznik 820 D - D3
je 3-nitný 2-jehlový coverlock určený pro domácí použití. Jedná se o jednoduchý a cenově dostupný coverlock pro domácnost! Tento coverlock vytváří profesionální zakončení spodem krycím neboli prádlovým stehem.
Tento coverlock má nejnižší cenu na trhu 6.990,- Kč + k němu obdržíte DÁREK 3 overlockové nitě o návinu 5000m v bílé barvě ZDARMA!

Žehlící lis Lucznik DFSP - 810:

Žehlící lis Lucznik DFSP-810
Žehlicí lis Lucznik DFSP-810 umožňuje snadné a rychlé žehlení na sucho i při použití páry. Žehlicí plocha žehlícího lisu je 7x větší než u běžné žehličky. Žehlící lis výrazně ušetří váš čas. Žehlící lis je navíc zabalen pro přepravu tak, že Vám jej snadno a bezpečně doručíme a ZADARMO až do domu!
Tento žehlící lis je za akční cenu 5.890,- Kč + k němu obdržíte DÁREK náhradní teflonový potah v hodnotě 300,- Kč ZDARMA!

Žehlící lis Lucznik DFSP - 810 vč. stojanu:

Žehlící lis Lucznik DFSP-810 vč. stojanu
Žehlicí lis Lucznik DFSP-810 vč. stojanu umožňuje snadné a rychlé žehlení na sucho i při použití páry. Žehlicí plocha žehlícího lisu je 7x větší než u běžné žehličky. Žehlící lis výrazně ušetří váš čas. Žehlící lis je navíc zabalen pro přepravu tak, že Vám jej snadno a bezpečně doručíme a ZADARMO až do domu!
Tento žehlící lis můžete mít za cenu 6.790,- Kč + k němu obdržíte DÁREK
náhradní teflonový potah v hodnotě 300,- Kč ZDARMA!